Benvenuti à i nostri siti web!

420KM Micro duct Cluster Tube sò consegnati in Turchia

420KM-Micro-duct-Cluster-Tube-Are-Delivery-To-Turchia
newsimg-(1)

A bona nutizia oghje chì avemu finitu a pruduzzione in Micro duct cluster tuber in 12 ghjorni.Hè una grande muntagna à 420KM di consegna da Cina à Turchia.U cliente hè felice cù u nostru sistema di cuntrollu di qualità, hà dettu chì a furtuna di scuntrà cun noi è stabilisce l'affari per longu tempu.
Dapoi a so creazione, a cumpagnia hà sviluppatu una bona relazione di cooperazione cù parechji paesi.I nostri prudutti sò attraversu un prucessu di pruduzzione è ispezione assai strettu.A qualità hè ancu ricunnisciuta da ogni cliente.
A cooperazione amichevule cù i clienti turchi sta volta hè inseparabile da a nostra bona reputazione in u prucessu.Da u principiu à cuntattà u campionu mail, u cliente dopu à a rilevazione è infini ordine.Restemu entusiastici è rispunsevuli in tuttu u prucessu.Cridemu chì solu per aderisce à a listessa credenza per ogni cliente, pudemu stabilisce una relazione cooperativa à longu andà.
Forse assai persone ùn cunnosci micca bè i nostri prudutti.Lasciami presentà ciò chì hè Micro duct Cluster Tube.

MICROTUBULE CLUSTER TUBE

Sistema di microtubuli, hè cumpostu da un microtubule à un foru, un tubu di fasciu di microtubuli, un cable otticu di soffiu di gas d'alta prestazione, raccordi per tubi è equipaghji di custruzzione di soffiu d'aria.

Microtubu unicu

Hè polietilene d'alta densità (HDPE) cù una dimensione nominale di micca più di 16 mm, cù diverse specificazioni per i clienti à sceglie da 10/8mm, 12/9mm, 12/10mm, 14/10mm.

Bundle Tube

Diversi tubi sò disposti in un certu modu, è a capa esterna hè coperta cù una giacca di polietilene per furmà un tubu fasciu.
Cù a rapida crescita di e richieste di a rete oghje, u microductu di polietilene d'alta densità permette un metudu più ecunomicu è vantaghju per a stallazione di fibra ottica, per mezu di una megliu utilizazione di u spaziu in i dutti esistenti.I tubi HDPE Micro duct anu una superficia interna di silicone è sò tipicamente di diametru chjucu, flessibili o semi-flexibili.Sò pensati per furnisce percorsi puliti, cuntinui, à bassa frizione per a piazza di cavi ottici chì anu limiti di tensione di tiratura relativamente bassi.

Funzioni di u produttu

1.Small coefficient d'attrito, mai caduta
2.U raghju di curvatura hè chjuca (10 volte di u diametru esternu), è a posa dipende da l'ambiente è u terrenu, è ùn hè micca necessariu trattamentu.
3.Si pò esse fattu in ogni lunghezza, ogni lunghezza standard hè 2000m
4.Colors pò esse persunalizatu

VANTAGGI

1. Low cost è più efficace
2. Quick re-routing di fibres à scuntrà i clienti dumanda
3. Installazione rapida
4. Permette u mantenimentu
5. Easy up reta gradable


Tempu di Postu: Apr-23-2021