Benvenuti à i nostri siti web!

Chì ghjè l'aghjuntu in acciaio inox è l'intruduzioni rilativi

Articuli in acciaio inoxsò principarmenti usati per culligà diversi tubi in tubi.Cù u rapidu sviluppu di a custruzzione ecunomica di ghjunti in acciaio inox, articulazioni in acciaio inox sò largamente usate.Attraversu l'analisi di a resistenza à a corrosione di a strata di passivazione nantu à a superficia di l'acciaio inox, cumminata cù l'applicazioni di tecnulugia di pruduzzione avanzata è l'equipaggiu, a produzzione risponde à i bisogni di a produzzione è di a vita.L'attrezzi d'acciaio inossidabile d'alta qualità riempianu u spaziu domesticu.
Fittings in acciaio inoxsò un tipu di tubi.Hè fattu di l'acciaio inox, per quessa hè chjamatu raccordi di pipa in acciaio inox.Includendu: u coddu d'acciaio inossidabile, tee d'acciaio inossidabile, croce d'acciaio inossidabile, riduttore d'acciaio inossidabile, tappo d'acciaio inossidabile, ecc. Pipes ponu esse divisi in raccordi di tubi d'acciaio inossidabile di tippu di presa, raccordi di tubi d'acciaio inox filettati, raccordi di tubi d'acciaio inossidabili di flange è saldati. raccordi di tubi in acciaio inox secondu u metudu di cunnessione.I coddi d'acciaio inossidabile sò usati à a curva di u pipeline;flange sò usati per cunnette a parte di u pipeline è cunnette à a fine di u pipeline.A junction of the three pipes adopta un tee pipe in acciaio inox;a junction of the four pipes adopta un tee pipe in acciaio inox;u tubu di riduzzione d'acciaio inox hè adupratu per cunnette dui tubi di diametri diffirenti.
I giunti in acciaio inox sò stati largamente usati in parechji campi di a custruzzione ecunomica naziunale, cum'è farmaceutica, alimentazione, birra, acqua potable, biotecnologia, industria chimica, purificazione di l'aria, aviazione, industria nucleare, etc. Hà un grande impattu in a produzzione di e persone è vita.
I raccordi in acciaio inox anu grandi vantaghji in quantu à a resistenza à a corrosione.L'industria petrochimica, aerospaziale è nucleare sò più cunsigliate per utilizà l'acciaio inox.
1. Perchè l'acciaio inox ùn hè micca arrugginitu?
L'essenza di l'acciaio inossidabile chì ùn hè micca arrugginitu hè chì quandu l'acciaio inossidabile hè espostu à u gasu, un film di passivazione hè rapidamente furmatu nantu à a superficia, impediscendu cusì più oxidazione.Stu film di passivazione hà una forte resistenza à l'acidu.Resistenza à a corrosione.Ma ancu rust in certi ambienti spiciali, cum'è: ambiente umitu è ​​a so nebbia di mare salata.
2. Circa 304, 316, 316L
L'acciaio inox 304 hè un materiale cumuni cunnisciutu ancu in l'industria cum'è l'acciaio inox 18/8.Hà e caratteristiche di una bona prestazione di trasfurmazioni è una forte tenacità, è hè generalmente adattatu per i campi di decorazione industriale è di mobili.
U cuntenutu di carbone di 316 hè più grande di 0,08%, è a forza di 316 hè di solitu ligeramente più altu ch'è quellu di u materiale 316L.In generale, u materiale 316 hè utilizatu per i giunti di ferrule.
316L hà un cuntenutu di carbonu più grande di 0.03% è hà una migliore resistenza à a corrosione.Hè cunsigliatu di utilizà 316L per i materiali di u produttu chì deve esse saldatu.
3. Apparizione
In cunfrontu cù e ghjunti di l'acciaio inossidabile, l'articuli di l'acciaio inossidabile ponu esse macinati è lucidati per ottene un aspettu brillanti è brillanti, ma l'azzaru di carbonu deve esse rapidamente rivestitu cù un revestimentu chjaru o pittura dopu a lucidatura, altrimenti l'azzaru di carbone eventualmente perde u so splendore è eventualmente ruggine. , L'acciaio inossidabile ùn hè micca necessariu.


Tempu di Postu: Aug-05-2022